FAQ

Jak bude probíhat přechod na systém ORB?

Všechni, kteří již používali mobilní aplikaci DofE, obdrží 11.9. 2017 email s pokyny, jak se přihlásit do nového systému. Půjde pouze o vyresetování hesla, takže celý proces zabere pár vteřin. Veškerá data z mobilní aplikace DofE budou přenesena do nového systému ORB.

Nepřišel mi email ohledně přechodu do ORB. Co mám dělat?

Navštivte stránku https://www.onlinerecordbook.org/. Klikněte na "Zapomněli jste heslo?", vygenerujte si nové a pomocí Vašeho emailu se do systému přihlaste. 

Neztratí se má data z mobilní aplikace DofE?

Neztratí, všechna data budou přenesena.

Jak probíhá registrace do ORB?

Vedoucí:

Pokud jste již využívali mobilní aplikace DofE, neregistrujete se, pouze si vyresetujete heslo do nového systému. Informace obdržíte mailem.

Pokud jste nový vedoucí, registrujte se pomocí registrační formuláře, na který se dostanete z: https://www.onlinerecordbook.org/. Koordinátor místního cenra pak ještě musí schválit Vaši registraci.

Účastníci:

Pokud  využíval mobilní aplikace DofE, neregistruje se, pouze si vyresetuje heslo do nového systému. Informace obdrží mailem.

Pokud se jedná o nového účastníka, registruje se pomocí registrační formuláře, na který se dostanete z: https://www.onlinerecordbook.org/. Koordinátor místního centra pak ještě musí schválit účastníkovu registraci.

Co když má účastník rozdělanou úroveň v papíru, ale chtěl by už využívat systém ORB?

Od září 2017 bude fungovat administrace účastníků na drtivé většině místních center primárně na základě systému ORB. Studenti, kteří ještě dokončují již rozběhlou úroveň, mají na výběr, zda si přepíšou údaje z papírové knížky do ORB ( to znamená, že je do něj třeba zapsat všechny  aktivity a cíle a zpětně vyplnit všechny dosavadní tréninky a časy, kdy se aktivitě účastník věnoval), nebo úroveň dokončí ještě za pomoci papírové knížky. Účastníci, kteří absolvovali úroveň na papírové knížce a chystají se na plnění další, již přecházejí na ORB systém.Účastnické knížky jako takové tedy skončí, využívat se mohou pouze ve zcela ojedinělých a odůvodněných případech.

Při zakládání studenta byl špatně zadán email a po jeho změně už účastníkovi nedošel registrační email. Co mám dělat?

Správné znění emailu může vedoucí upravit v systému, stejně jako znovu poslat registrační mail.

Můžu smazat neaktivního účastníka z aplikace? 

Neaktivního účastníka prosím nemažte, označte jej pouze jako neaktivního.

 

V případě, že jste zde nenašli odpověd na svou otázku, nezapomeňte se podívat do sekce návodů a základních informací k aplikaci.

Pokud jste odpověd stále nenalezli, neváhejte se obrátit na martin.batko@dofe.cz nebo přímo na +420 604 438 884.

 

Podívej se na naše videa

DofE na YouTube

Podpoř dobrou věc

I vy můžete přispět k tomu, aby mladí lidé odhalili svůj potenciál a přistoupili ke svému životu aktivně.

Zůstaň v obraze

Národní kancelář programu vám může každý měsíc zasílat tipy a novinky.

Poslat stránku e-mailem






Ověřovací kód
Ověřovací kód
 

Vyplňte prosím alespoň pole označené hvězdičkou ( * ). Děkujeme

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací