FAQ

Na jakých systémech mobilní aplikace funguje?

Momentálně aplikace funguje na systému Android a iOS. Aplikace bude v bližší budoucnosti vyvíjena i pro Windows, ale zatím na této platformě nefunguje. Aplikace bude také fungovat na iPadech. Pro tablety s operačním systémem Android aplikace není optimalizovaná, nicméně je možné, že i na takovém typu tabletu fungovat bude. 

Jak probíhá registrace do aplikace?

Vedoucí:

Velmi snadno. Na základě emailu v Národní kanceláři  vytvoříme účet. Na daný přijde zpráva s odkazem, na kterém aplikace může být  do mobilu stažena a přihlašovací údaje, které použijete pro první přihlášení do aplikace.

Účastník:

Profil účastníka musí založit vedoucí ze svého účtu. Na uvedený účastníkův kontaktní email pak přijde zpráva s odkazem na stažení mobilní aplikace a kódem, který slouží k prvnímu přihlášení do aplikace. Pokud vedoucí aplikaci zatím nemůže používat, účastník musí zůstat u používání papírové knížky jako doposud.

Proč mám aplikaci anglicky, byť jsem při registraci zvolil češtinu? (A vice versa)

Jazyk aplikace vychází z nastavení vašeho telefonu – chcete-li tedy změnit jazyk této aplikace, je třeba změnit jazyk v nastaveních telefonu. Údaj vyplněný při registraci slouží k tomu, aby národní kancelář věděla, jakým jazykem s vámi má komunikovat ve svých e-mailech a telefonátech, s jazykem aplikace nesouvisí.

Po prvním přihlášení mě aplikace při registraci nechce pustit dále

Tento problém většinou tkví v tom, že jste buď nevyplnili všechny údaje, nebo jste zvolili dvou slovné přihlašovací jméno. PřIhlačovací jméno musí byt jednoslovné, bez mezery.

Proč mi aplikace hlásí, že nemohu přidat studenty?

Je možné, že vám chybí některé školení nebo že vaše organizace ještě nemá podepsanou smlouvu o spolupráci. Aplikace v souladu s pravidly DofE umožňuje vkládání nových účastníků DofE jen absolventům Základního školení DofE z certifikovaných místních center DofE. Zakládat expedice mohou pouze absolventi Expedičního školení DofE z certifikovaných místních center DofE.

Co když má účastník rozdělanou úroveň v papíru, ale chtěl by už přejít na appku?

Od září  2016 bude fungovat administrace účastníků na většině místních center primárně na základě mobilní aplikace. Studenti, kteří ještě dokončují již rozběhlou úroveň, mají na výběr, zda si přepíšou údaje z papírové knížky do aplikace ( to znamená, že je do ní třeba zapsat všechny  aktivity a cíle a zpětně vyplnit všechny dosavadní tréninky a časy, kdy se aktivitě účastník věnoval), nebo úroveň dokončí ještě za pomoci papírové knížky. Účastníci, kteří absolvovali úroveň na papírové knížce a chystají se na plnění další, taktéž přecházejí na aplikaci.

Při zakládání studenta byl špatně zadán email a po jeho změně už účastníkovi nedošel registrační email. Co mám dělat?

Napište jméno účastníka a jeho správný email na martin.batko@dofe.cz, který to v systému upraví.

Co když chce účastník změnit aktivitu nebo její cíl?

Aby měl vedoucí nad těmito změnami kontrolu, tuto změnu sám student udělat nemůže, pravomoc k tomu má pouze vedoucí, a to v „Edit Activity.“ Domluvte se tedy na nové aktivitě či cíli a změňte mu to – změna se zobrazí i jemu. Totéž platí i pro změnu mentora.

Co když chce student změnit úroveň?

Sejde se s vedoucím a vedoucí u něj v „Edit Student“ toto změní – procenta postupu se změní adekvátně nově zvolené úrovni.

Jak můžu smazat neaktivního účastníka z aplikace? 

V detailech účastníkova profilu můžete z rozklikávací nabídky vybrat, že účastník DofE nedokončil. Nebo napíšete na martin.batko@dofe.cz a ten Vám studenta z aplikace vymaže v systému. 

Co když chce účastník začít některou aktivitu na následující úrovni, přitom v té dosavadní ještě nemá všechny aktivity dokončeny? (například čeká na splnění bronzové expedice, ale už by chtěl dělat stříbrné dobrovolnictví)

Toto systém umožňuje, student v takovém případě musí kontaktovat vedoucího a ten mu přidá úroveň. Tím se studentovi v aplikaci otevře možnost zapojit se do další úrovně a v ní může začít všechny aktivity, které má na předchozí úrovni již dokončené. Systém v tomto případě studenta eviduje v té vyšší z obou úrovní (v tomto případě tedy jako stříbrného). Nelze však mít takto započaté tři úrovně zároveň. 

V případě, že jste zde nenašli odpověd na svou otázku, nezapomeňte se podívat do sekce návodů a základních informací k aplikaci.

Pokud jste odpověd stále nenalezli, neváhejte se obrátit na anna.simonova@dofe.cz nebo přímo na +420 720 272 497.

 

Podívej se na naše videa

DofE na YouTube

Podpoř dobrou věc

I vy můžete přispět k tomu, aby mladí lidé odhalili svůj potenciál a přistoupili ke svému životu aktivně.

Zůstaň v obraze

Národní kancelář programu vám může každý měsíc zasílat tipy a novinky.

Poslat stránku e-mailem






Ověřovací kód
Ověřovací kód
 

Vyplňte prosím alespoň pole označené hvězdičkou ( * ). Děkujeme

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací