Aplikace pro vedoucí

O aplikaci

Mobilní aplikace vedoucím ulehčí úkony spojené s administrací a kontrolou aktivit jejich účastníků. Informace o všech svých účastnících bude mít vedoucí na jednom místě a bude tak pro něj velmi snadné kdykoliv zkontrolovat, jak jeho účastníci DofE plní.

Stejně tak jako vedoucím, také účastníkům DofE aplikace umožňuje jednoduchým způsobem evidovat své aktivity a ke všemu mít přehled o tom, v jaké fází plnění se nachází.  Navíc mohou své záznamy okamžitě sdílet s kamarády na sociálních sítích.

A to nejlepší na konec. Přesun z papírových knížek na mobilní aplikaci je celosvětovým trendem a bude k němu docházet v rámci všech zemí zapojených do DofE. Jako spoluautoři mobilní aplikace budeme mít tu čest aplikaci zavést jako první země na světě!

Aplikace jsou celkem dvě. Jedna je určena pro vedoucí, druhá je pak pro účastníky. Aplikace mezi sebou navzájem komunikují a předávají si informace, často i za pomoci upozornění (notifikací) přímo v mobilu. Klíčová je aplikace vedoucího, jelikož bez toho, aniž by vedoucí aplikaci aktivně používal, nemohou jeho účastníci s aplikací fungovat.

Na jakých systémech mobilní aplikace funguje?

Momentálně aplikace funguje na systému Android a iOS. Aplikace bude v bližší budoucnosti vyvíjena i pro Windows, ale zatím na této platformě nefunguje. Aplikace bude také fungovat na iPadech. Pro tablety s operačním systémem Android není optimalizovaná, nicméně je možné, že i na takovém typu tabletu fungovat bude.

Co dělat, pokud nevlastním smartphone?

Každý vedoucí dostane přiděleno své přihlašovací jméno a heslo, se kterým se může přihlásit na jakémkoliv zařízení, na kterém bude aplikace nainstalovaná a funkční.

Pro Vás jako vedoucí existují dvě varianty:

  1. Za pomoci Vašich přihlašovacích údajů se budete přihlašovat na zařízení, na kterém aplikace funguje (např. u kolegy v rámci místního centra) .
  2. Po dobu nezbytně nutnou budete pokračovat bez mobilní aplikace jako doposud. To však také znamená, že Vaši účastníci musí zůstat u evidence do papírových knížek, ačkoliv by mohli mít zájem aplikaci používat.

Jak probíhá registrace do aplikace?

Vedoucí:

Velmi snadno. Na základě Vašeho emailu Vám v Národní kanceláři  vytvoříme účet. Na Váš email Vám přijde zpráva s odkazem, na kterém si můžete aplikaci do mobilu stáhnout a přihlašovací údaje, které použijete pro první přihlášení do aplikace.

Účastníci:

Poté, co již máte vytvořený účet a jste zaregistrováni v aplikaci (možno přidat odkaz na návod na webu), nového účastníka do aplikace registrujete sami. Poté, co vyplníte jeho základní údaje, mu na email přijde zpráva s odkazem na stažení aplikace a údaje pro první přihlášení.

Platby

Účastnický poplatek za vstup do DofE je 100 Kč.

V případě, že s Vašimi účastníky používáte jenom aplikaci,  fakturu na zaplacení účastníckého poplatku za nové účastníky Vám zasíláme automaticky my. Na konci každého měsíce totiž  v našem systému zkontrolujeme počet nově zapojených účastníků do programu v rámci Vašeho místního centra a vystavíme fakturu, kterou Vám zašleme.

V případě, že místo aplikace dočasně zůstanete s účastníky u účastnických knížek, tak nám podle počtu přihlášených do programu zašlete objednávku na nákup knížek, které Vám i s vystavenou fakturou zašleme.

V případě, že máte účastníky používající aplikaci, ale pár z nich zároveň muselo zůstat na účastnických knížkách, dojde ke spojení dvou předchozích způsobů. Za nové účastníky, použivajíci aplikaci, Vám zasíláme fakturu automaticky my. Pro účastníky použivající účastnické knížky musíte nejprve zaslat objednávku do Národní kanceláře a my Vám obratem spolu s knížkami zašleme také fakturu. 

Jak bude probíhat přechod na aplikaci?

V průběhu června budeme kontaktovat  koordinátory  místních center ohledně přechodu na mobilní aplikaci, probereme Vaše možnosti a domluvíme společný postup. Od druhé poloviny června vedoucím zpřístupníme aplikaci tak, aby si již mohli vše odzkoušet před ostrým provozem a zároveň s námi vyřešili dílčí připomínky, dotazy apod.

Od září  2016 bude fungovat administrace účastníků na většině místních center primárně na základě mobilní aplikace. Studenti, kteří ještě dokončují již rozběhlou úroveň, mají na výběr, zda si přepíšou údaje z papírové knížky do aplikace, nebo úroveň dokončí ještě za pomoci papírové knížky. Účastníci, kteří absolvovali úroveň na papírové knížce a chystají se na plnění další, taktéž přecházejí na aplikaci.

S místními centry, které budou mít problém s nedostatečným počtem chytrých telefonů, budeme komunikovat osobně a zkusíme vymyslet co nejpohodlnější řešení pro obě strany. Na prvním místě je pro nás Vaše spokojenost a podle toho se také budeme řídit. V případě nutnosti tak existuje dočasná varianta, kdy účastníci budou využívat i nadále papírové knížky.

Na koho se obracet v případě problému a dotazů?

V případě jakýchkoliv dotazů nebo problému s aplikací se neváhejte obrátit na anna.simonova@dofe.cz nebo přímo na +420 720 272 497.

 

Podívej se na naše videa

DofE na YouTube

Podpoř dobrou věc

I vy můžete přispět k tomu, aby mladí lidé odhalili svůj potenciál a přistoupili ke svému životu aktivně.

Zůstaň v obraze

Národní kancelář programu vám může každý měsíc zasílat tipy a novinky.

Poslat stránku e-mailem






Ověřovací kód
Ověřovací kód
 

Vyplňte prosím alespoň pole označené hvězdičkou ( * ). Děkujeme

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací